TITLE

DESCRIPTION

GEIR0914_UOm dig
Du har et unik behov fordi du og din virksomhed er unik. Derfor kan du ikke bruge standardløsninger som er udarbejdet ud fra hvad ‘de fleste’ eller ‘alle andre’ har brug for. De værktøjer og metoder der er oppe i tiden er ikke nødvendigvis det rette for dig.

Du har også et krav om at du får det bedste – det helt rigtige. Du kan selv lave EN hjemmeside. Men det er ikke det samme som den RIGTIGE hjemmeside. Dét skal du have. Intet mindre.

Det er også vigtigt for at dig at have kontrol over hvad der sker med din hjemmeside igennem hele processen. Du ved hvad det skal ende med, men du har brug for en oversigt over hvad der sker hvornår og hvorfor.

 

Om vores samarbejde
Jeg insisterer på at vores samarbejde baseres på tillid og tryghed. Jeg skjuler ikke noget for dig, eller laver noget som du ikke har bedt om. Det er vigtigt at du skal kunne ringe og få en status på et hvert tidspunkt. Det er også vigtigt at du kan stille opklarende spørgsmål, så du kan stole på at vi havner der hvor det er meningen vi skal havne.

Jeg er ikke meget meddelsom af natur, så hvis du savner at høre hvordan arbejdet går, ringer du bare. Så fortæller jeg alt.

Jeg har min egen måde at arbejde på, som kan være forskellig fra din. Det betyder ikke at nogle af vores metoderne er forkerte. Men af den grund kan mine ‘afrapporteringer’ måske virke ulogiske for dig. Men det ændrer ikke på målet eller formålet med din nye hjemmeside.

 

Om din side
Din side er ikke en nødvendig udgift. Den skal være en ressource for dig og din virksomhed. Den skal arbejde for dig.

Jeg sammenligner altid en hjemmeside med en håndværkers bil. Nogle håndværkere har brug for en stor bil, nogle bare en lille. Den er tilpasset håndværkerens behov. Det skal din hjemmeside også være.
Når en håndværker kører gennem byen, giver den et indtryk af hvem håndværkeren er. Ser du en rusten og beskidt bil køre hasarderet forbi, er det helt sikkert ikke ham du ringer til næste gang. Men kører han pænt, i en vasket og vedligeholdt bil, kunne du sagtens finde på at ringe til ham.

Ligesom bilen er håndværkerens ‘repræsentant’ ude i trafikken, er din hjemmeside din repræsentant på nettet. Din side er dig!

Om mig
Ring og spørg …