En visitkort-hjemmeside præsenterer dig, din virksomhed og dine ydelser.
Når vi laver hjemmesiden, snakker vi først om hvem du og din virksomhed er.
Kun sådan kan vi lave en hjemmeside, som er en afspejling af dig.
Samtidig giver hjemmesiden besøgende mulighed for (og lyst til) at kontakte dig.
Indhold. Indholdet (tekst, billeder, video osv.) skal komme fra dit/din virksomheds indre. Derfor kan jeg ikke producere dit indhold.
Jeg kan assistere på mange måder, om det er inspiration, renskrivning, billedredigering, videoredigering eller andet.
Jeg kan også henvise til eksterne partnere (grafiker, tekstforfatter osv.), og jeg kan endda indgå som projektleder for alle parter.
Salg. Fra-prisen dækker over en helt færdig hjemmeside, men uden direkte salg af produkter eller ydelser.
Salg
Ønsker du at rykke hele eller dele af dit salg ind på hjemmesiden, er der adskillige muligheder.
Har du produkter til salg, er det oplagt at tilføje en webshop til din hjemmeside.
Men du kan også sælge dine ydelser på hjemmesiden. Det kan gøres på flere måder.
Uanset hvad og hvordan du vil sælge på din hjemmeside, går vi ind i krogene i din virksomhed og finder produkter, der kan tilbydes på hjemmesiden mod betaling.
Det er egentlig en simpel process, hvis vi følger min plan fra A til Z.
Fokus
Ønsker du at fokusere på en eller flere af elementerne på hjemmesiden, kan det sagtens lade sig gøre.
Om det er SEO, sikkerhed eller noget helt tredje, kan vi øge fokus i flere niveauer.
Du kan selv definere hvad der skal gøres. Jeg kan tilføje features og funktioner.
Vi kan også tilkalde en ekspert. Og jeg vil kunne tage kontakten til ham eller hende, hvis du ønsker det.
Uanset hvad du vil øge fokus på, kan det lade sig gøre.
Udfyld de to felter herunder. Så kontakter jeg dig.
En landing page præsenterer et enkelt produkt, kursus eller lignende.
Men det kan også fremstå som en forside uden nogle undersider – lidt som en minihjemmeside.
En landingpage giver besøgende lyst til købe dit produkt eller ydelse. Det gør den med en række af teknikker og metoder, som guider den besøgende direkte hen til købsknappen.
En landingpage er optimal til:
Du kan også have en landingpage som en forside på sit eget domæne.
Undersider. En landingpade er altid kun én side.
Særlige funktioner. formålet med en landing page eller en forside er at informere. Men det er også et meget fokuseret call-to-action. Hvis der er andre muligheder (funktioner) end at klikke på “køb”, vil formålet blive udvandet.
Få besked når der kommer nye blogindlæg, kurser eller guides