MENUMENU
  • Noget for dig
        • Hjemmesider

          Med den helt rigtige hjemmeside, har virksomheden en effektiv indtægtskilde og en troværdig repræsentant af virksomheden.

          >> Jeg vil mere

        • Sikkerhed

          Med en opdateret og sikret hjemmeside, Kan markedsføre og tjene penge uden at skulle bekymre jer om I også har en hjemmeside i dag.

          >> Bliv sikker

        • Strategimøde

          Et strategimøde giver dig de optimale muligheder for at tage de gode beslutninger om jeres hjemmeside og online markedsføring i fremtiden.

          >> Tag en god beslutning

  • Serviceaftale
  • 0 kroner
        • Blog
          Tips og viden til alle med en WordPress-hjemmeside

          Kurser
          Lær at lave din egen side, fra 0,-

          Ordbog
          Hvad betyder ordene?

          FAQ
          Nogle af de spørgsmål jeg får flest af.

          Ekstra SEO
          Jeg giver lidt SEO, hvis du giver en anmeldelse

          Donation af hjemmeside
          1 gang om året donerer vi en hjemmeside.

  • Om os to
  • +45 24 85 37 33
  • danny@webnom.dk

Portefølje

Her er et lille udpluk af de sider vi har udviklet.

Pod speakers

Nyt identitet til kendt identitet.

Podspeakers lancerede en ny serie af højtalere i samme, kendte udseende men med mere moderne funktionalitet. Derfor ville de opdatere deres shop med en identitet der matcher højtalerne.

Det var et omfattende projekt i samarbejde med virksomhedens egne folk fra grafisk-, salg- og markedsføringsafdelingerne. Sammen fandt vi ind til den stil som højtalerne har og hvordan den kunne overføres til hjemmesiden.

Det var et utroligt spændende projekt, hvor alt blev ``målt med lineal`` og hvor intet blev overladt til tilfældigheder.

Men virksomheden fik også en hjemmeside de kunne sætte i centrum for deres internationale markedsføring og salg. Og allerede (takket være en målrettet indsats) fra dag 1 blev der solgt både de nye højtalere og rester af de gamle.

Virksomheden har nu (stadig) dette centrum, hvor de kan rette al markedsføring, både i Danmark og i udlandet, i mod.

podspeakers.com

Griffle

Elin Steffensen er grafiker og ejer af et forlag.

Hun havde en hjemmeside med en shop der solgte hendes egne og få andre forfatteres bøger. Men shoppen var ikke særlig effektiv eller indbydende. Hun ønskede sig en shop, der var ligeså livsglad og lystig, som hende selv og mange af forlagets bøger. Her er hendes egne ord:

``Jeg elsker bøger, der formidler tungt stof på en let måde (Peter Lund Madsen fx). Jeg hader at se viden forsvinde - fx gamle bøger, der ikke bliver genoptrykt. De SKAL laves som ebøger, så den viden, der er samlet i disse forbliver tilgængelige.``

``Jeg brænder for at give folk, der ikke læser meget mulighed for at læse mere ... og gerne videregive min egen oplevelse af at ``forsvinde ind i en bog``. Jeg tror på, at hvis man først oplever dette, så kan man slet ikke lade være med at læse mere.``

``Jeg håber og tror at Silverline kan være en sådan vej og vil gå rigtig langt for at imødegå den bogsnobberi, jeg synes findes mange steder - bogmesser, biblioteker og boghandlen.``

I den indledende del af processen kom vi ret hurtigt ind på hvilket formål og oplevelse hjemmesiden skulle have. Ikke så meget snobberi, men let tilgængeligt materiale og produkter.

Der er ikke de store smarte funktioner på griffle.dk. Det kan let blive til en distraktion for det formål man egentlig kommer ind på siden for.

Det lægger op til at markedsføringen skal være effektiv - eller rettere at hjemmesiden skal være et effektivt værktøj til at markedsføre med.
Og det har den været. Fra at sælge en bog om måneden, solgte shoppen efter 6 måneder, 10-15.

Jeg har ikke indblik i Griffle's økonomi, men kan garantere at udgiften til sitet er tjent hjem på 12-18 måneder - og derefter kun bidrager positivt til dækningsbidraget.

griffle.dk

Karrierekompetencer

Fra uddannelse til karriere.

Karrierekompetencer.dk er et værktøj til studerende på UCL (University College Lillebælt), der kører sideløbende med sin uddannelse. Med værktøjet kan de studerende træne sine kompetencer til at gøre en god uddannelse til en god karriere.

Projektgruppen, med Peder Møgelvang i spidsen, havde meget specifikke krav til både designet, funktionalitet og indhold.
Det krævede en del manuel kodning, hvor der blandt andet blev hentet ekstern hjælp fra en god kollega i Italien.

Det gjorde at hjemmeside-projektet er dyrere end det ser ud. Men siden har hjulpet studerende siden foråret 2015, og efter den målestok er siden en kæmpe succes.

karrierekompetencer.dk