Er du klar til skt. Valentine’s dag? Hvis du henvender dig til private, og ikke virksomheder, skal du gøre noget særligt til Valentine. Og især, hvis din målgruppe er under 40 år.
Men hvad?
Valentine’s dag handler om romantik, hygge, samvær, “date night” og alle de emner der cirkulerer om at et par har kvalitetstid med hinanden.
Det kan også handle om en pause fra hverdagen eller en belønning for at de er effektive og travle i den daglige trummerum.
Hvis du taler til et forholdsvis ungt publikum, er det oplagt – og ikke så svært – at gøre noget særligt.
Hvad kræves der for at det bliver noget særligt
Citat: “Kvaliteten af markedsføring afgør succesen”. Det betyder at jo bedre din markedsføring er, des mere succes kan du forvente at få. Og det er især vigtigt i disse situationer, hvor alle dine konkollegaer er ekstra aktive.
Hvis du tager en selfie og sætter hjerte-ikoner på, er det for lidt. Det vil drukne i alle de andre billeder af par-selfies, pænt dækkede borde eller et stemningsbillede fra en restaurant.
Få besked når der kommer nye blogindlæg, kurser eller guides